مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه در دلتا بوینس آیرس + یک نمونه دیگر

پاورپوینت-تحلیل-معماری-خانه-در-دلتا-بوینس-آیرس--یک-نمونه-دیگر
پاورپوینت تحلیل معماری خانه در دلتا بوینس آیرس + یک نمونه دیگر
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 8163 کیلوبایت
قیمت: 17500 تومان

پاورپوینت تحلیل معماری خانه در دلتا بوینس آیرس + یک نمونه دیگر؛ 29 اسلاید؛قابل ویرایش؛ شامل

مختصر از متن خانه در دلتا بوینس آیرس: این خانه در یکی از ناهموارترین مناطق در مجاورت مرکز شهری با بیشترین تراکم جمعیت در آرژانتین، دلتای بوئنوس آیرس، ساخته شده است. این اولین موقعیت اضداد یک جاذبه قابل توجه مکان است. در جلوی سایت کانال دسترسی و در پس زمینه جنگل بید مرطوب بی نهایت قرار دارد. خاک به طور مداوم از آب به زمین تغییر می کند. قرارگیری خانه در جهت طولی نسبت به طرح است و به دنبال قاب بندی موقعیت ها و ارجاعات چشم انداز محیط دائماً در حال تغییر است. حجم یک موازی الپایه چوبی با جهات مخالف است، وجه های بلند پیوسته با مقداری مداخله در دسترسی و سایر موارد نیمه تراوا ظریف تر، جایی که اجازه تهویه و حفظ حریم خصوصی را می دهد، در حالی که وجه های انتهایی به سمت دو نمای مرجع می چرخند.
فهرست مطالب
گروه طراحی خانه در دلتا بوینس آیرس
موقعیت
مساحت
معرفی پروژه خانه در دلتا بوینس آیرس
پلان
نما خانه در دلتا بوینس آیرس
مقطع
و...
مختصری از متن نمونه دوم خانه Uribelarrea
یک خانه تک‌خانواده واقع در Uribelarrea، Partido de Cañuelas، بوئنوس آیرس است. این پروژه در زمینی بزرگ (به مساحت 1 هکتار) بین دو درخت صنوبر بزرگ که به عنوان سد باد و در تابستان به عنوان چتر آفتابی عمل می کنند، اجرا شده است. از یک طبقه همکف باز با قسمت های خدماتی تشکیل شده است.سپس بخش‌های عمومی و خصوصی در طبقه مرتفع قرار می‌گیرند و خود را از خاک مرطوب جدا می‌کنند و در نتیجه به چشم‌اندازهای عالی دست می‌یابند. رویکرد عملکردی در یک طبقه انعطاف پذیر در اطراف هسته عمودی (حیاط/پله) ایجاد می شود که یک ورودی بزرگ با نور طبیعی در مرکز خانه ایجاد می کند و تمام سطوح را به تراس باغ متصل می کند

فهرست مطالب
گروه طراحی
موقعیت خانه Uribelarrea
مساحت
معرفی پروژه خانه Uribelarrea
پلان
نما خانه Uribelarrea
مقطع
و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه در Praia do Pego + یک نمونه دیگر

پاورپوینت-تحلیل-معماری-خانه-در-praia-do-pego--یک-نمونه-دیگر
پاورپوینت تحلیل معماری خانه در Praia do Pego + یک نمونه دیگر
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 7694 کیلوبایت
قیمت: 18500 تومان

توضیحات:
پاورپوینت تحلیل معماری خانه در Praia do Pego + یک نمونه دیگر؛ 28 اسلاید؛ قابل ویرایش.

مختصر از متن نمونه اول:
خانه در Praia do Pego در Grândola، در حدود 900 متری ساحل واقع شده است. این سایت دارای مساحت 1.239 متر مربع است که درسطح پایینی فضای عمومی، رو به شمال، به سطح بالاتر سایت، رو به جنوب گسترش یافته است. این ساختمان ؛در یک منطقه مسکونی با تراکم متوسط، با زمین های محدود رو به شرق و جنوب واقع شده است. این سایت رو به شمال، نمای واضحی از مزارع برنج دارد. لبه غربی آن مسیر کوچکی را برای دسترسی عابران پیاده محدود می کند. طراحی خانه بر اساس تفسیر پیکربندی سایت است. دو حد جانبی سایت جهت نماهای شرقی و غربی را مشخص می کند، در حالی که موقعیت خانه به منظور تضمین ارتفاع آن از خیابان عمومی و ایجاد یک منطقه نشیمن بیرونی در خصوصی ترین قسمت تعیین می شود. مقدار زیادی این منطقه برای بهینه سازی ورودی نور طبیعی در جنوب قرار گرفته است.

خرید این فایل صرفا از فروشگاه اینترنتی فرافایل مجاز می باشد.

فهرست مطالب
گروه طراحی
خانه در Praia do Pego موقعیت
مساحت
معرفی پروژه
پلان خانه در Praia do Pego
نما
مقطع خانه در Praia do Pego
و...

مختصر از متن نمونه دوم خانه UNTITLED
Untitled از ایده یک سازه بتن مسلح بزرگ که قادر است به طور همزمان منطق فضایی خانه را با ساختار مقاوم تحمیل شده توسط گرانش تطبیق دهد، برخاسته است. این خانه یک خانواده با یک طبقه است که توسط یک دال آجدار تعریف شده است که به فرد اجازه می دهد تا با انعطاف پذیری در استفاده ها و تخصیص های طولانی مدت متفاوت روبرو شود. نظم ساختاری اصلی از تیرهایی با بیان عالی در جهت های طولی و عرضی تشکیل شده است که فضاهای خانه را مشخص می کند. هر یک از این فضاها توسط مجموعه ای از تیرهای ثانویه تعریف می شوند که همیشه بر اساس کوچکترین دهانه سازماندهی می شوند.

فهرست مطالب
گروه طراحی
موقعیت خانه UNTITLED
مساحت
معرفی پروژه خانه UNTITLED
پلان
نما خانه UNTITLED
مقطع
و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-سوم-فصل8-تقسیم-با-باقی-مانده
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 107 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، درس تقسیم با باقی‌مانده در قالب ورد و شامل 4 صفحه.

آخرین مبحث فصل8 کتاب ریاضی سوم دبستان، تقسیم با باقی‌مانده بوده و در درس مذکور به موضوعات مختلفی از جمله: معرفی نماد تقسیم، معرفی باقیمانده، معرفی خارج قسمت، ارتباط ضرب با تقسیم، الگوی آجر چینی و محاسبه ضرب از سمت راست پرداخته شده است.

خرید این فایل صرفا از فروشگاه اینترنتی فرافایل مجاز می باشد.

برای پیشبرد درس ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻣﺪﺍﺩ ﺭﻧﮕﻲ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻧﻔﺮﺍﺕ ﻣﺨﺘﻠﻒ به صورت مساوی ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻛﻨﻨﺪ. همچنین ﻣﻲ ﺗﻮﺍن ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺻﻔﺤﻪ ﺁﻏﺎﺯﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻨﻴﺪ. ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺨﻮﺍﻫﻴﺪ ﺑﺮﺍی ﺁﺟﺮﻫﺎی ﺭﻧﮕﻲ ﻳﻚ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﺑﻨﻮﻳﺴﻨﺪ.

توصیه می شود در آموزش این درس ﺣﺘﻤﺎ ﺍﺯ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎی ﺩﺳﺖ ﻭﺭﺯی ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﻮد و ﺩﺭ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﺿﺮﺏ ﻫﺎی ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺑﻪ ﺩﻭ ﻋﺪﺩ ﺭﺍ ﺑﻨﻮﻳﺴﻨﺪ ﻭ ﺣﺪﺱ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﻛﻨﻨﺪ.

اهداف درس:
✅ با باقی مانده تقسیم آشنا می‌شوند.
✅ با خارج قسمت آشنا می‌شوند.
✅ به مراحل محاسبه تقسیم با باقی مانده پی می‌برند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود آزمایش مهارت انگشتان دست - ازمایش مهارت حرکتی (توضیحات آزمایش + دو نمونه گزارش کار)

آزمایش-مهارت-انگشتان-دست--ازمایش-مهارت-حرکتی-(توضیحات-آزمایش--دو-نمونه-گزارش-کار)
آزمایش مهارت انگشتان دست - ازمایش مهارت حرکتی (توضیحات آزمایش + دو نمونه گزارش کار)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 2044 کیلوبایت
قیمت: 18000 تومان

توضیحات:
دو نمونه گزارش کار آزمون سنجش مهارت انگشتان در قالب فایل WORD در 22 صفحه (توضیحات آزمایش + دو نمونه گزارش کار).

این فایل صرفا جهت عرضه در فروشگاه اینترنتی فرافایل می باشد و خرید آن از سایر سایت ها و فروشگاهها غیرقانونی و حرام می باشد.

بخشی از متن فایل:
انجام آزمایش با استفاده از دستگاه لرزش سنج V پیرون:
هدف: مطالعه‌ی دقّت در ترسیم یک خطّ فضایی با یک حرکت آزاد.
وسایل آزمایش: یک زاویه‌ی فلزی که به چند صورت درجه‌بندی شده است و به‌نام لرزش‌سنج V پیرون هم شناخته می‌شود که طول شاخک‌های آن 22 سانتی‌متر و فاصله‌ی آن‌ها از یکدیگر بین 2 تا 12 میلی‌متر متغیّر است، یک قلم فلزی برای ترسیم میسر، یک زنگ اخبار (یا یک مترونوم که هم زمان‌سنج است و هم تعداد خطاها را ثبت می‌کند).
رأس زاویه، زنگ اخبار، منبع انرژی و قلم فلزی، به‌صورت سری به‌هم وصل شده‌اند، به‌طوری که تماس قلم فلزی با دیواره‌های زاویه موجب برقراری جریان الکتریکی می‌شود و زنگ را به صدا در می‌آورد.
شیوه آزمایش: با این دستگاه به‌صورت‌های گوناگون و متنوّعی می‌توان آزمایش انجام داد که با توجّه به خواسته‌ی آزمون‌گر و هدف او از انجام این آزمایش می‌توان نوع آن را مشخّص نمود. در این‌جا به شرحی که از کتاب دکتر حمزه گنجی (1384) آمده است اشاره می‌شود:

کار آزمودنی این است که با قلم فلزی یک خطّ مستقیم در مسیر نیمساز زاویه رسم کند. به عبارت دیگر، آزمودنی باید، بدون تماس با اضلاع زاویه، از وسط آن شروع کند و تا رأس پیش برود.
حرکت دست باید ممتد باشد و در مدّت تقریباً 5 تا 10 ثانیه انجام گیرد.
آزمودنی به صورت سرپا و راحت در مقابل دستگاه قرار می‌گیرد. قلم فلزی را بر می‌دارد، ساعد را آزاد نگه می‌دارد و به چیزی تکیه نمی‌دهد. بازو نیز به بدن نمی‌چسبد.
آزمایش در سه موقعیّت زیر انجام می‌گیرد:
1- زاویه به صورت افقی و موازی بدن قرار می‌گیرد. طرف باز زاویه در سمت راست آزمودنی قرار می‌گیرد.
2- زاویه به صورت عمود بر بدن قرار می‌گیرد، طرف باز زاویه به طرف آزمودنی می‌چرخد.
3- زاویه به صورت افقی و موازی بدن قرار می‌گیرد، طرف باز زاویه به سمت چپ آزمودنی می‌چرخد.
در هریک از موقعیّت‌ها، آزمودنی ابتدا 3 یا 4 تمرین انجام می‌دهد تا با موقعیّت آزمایش سازگار شود. آن‌گاه، در هر موقعیّت 30 مسیر ترسیم می‌کند. آزماینده، در هر مسیر، نقطه‌ی اوّلین تماس آزمودنی با زاویه را یادداشت می‌کند. دقّت مسیر برابر است با نسبت فاصله‌ی طی شده به کلّ‌مسیر (22 سانتی‌متر).

بخشی از متن گزارش کارآزمایش دقت هدف گیری:

روش کار:
قسمت اول (دقت هدف گیری) . در مقابل لرزش سنج می نشینیم و قلم فلزی را طوری در دست می گیریم که گویی می خواهیم تیری از بالای شانه به طرف هدف پرتاب کنیم. قلم فلزی را به طور متوالی در هر یک از سوراخها ده بار فرو می کنیم. برای انجام دادن این کار، از سوراخ بزرگتر شروع می کنیم و با صدای زمان سنج که با آهنگ یک ضربان در ثانیه تنظیم شده است، پیش می رویم. با ضربان اول، قلم را در سوراخ فرو می کنیم و با ضربان دوم بیرون می آوریم و همین طور تا آخر ادامه می دهد (آزمودنی ابتدا آهنگ ضربا نهای زمان سنج را بدون فرو بردن قلم فلزی تمرین می کند). در جریان آزمایش، قلم فلزی با ید به اندازه 5 ‏ تا 10 میلی متر فرو رود. در مورد هر سوراخ، تعداد دفعا‏ت تماس با د یواره سوراخ یادداشت می شود (خواه به هنگام فرو بردن، خواه به هنگام در آوردن قلم). آزما یش را زمانی متوقف می کنند که خطای آزمودنی به ده دهم برسد .
قسمت دوم : (وسعت حرکات غیرارادی): قلم فلزی را در دست می گیریم و بین ساعد و بازو یک زاویه تقریبا 100 درجه ای تشکیل می دهیم. او، با علامت آزماینده ، قلم فلزی را در بزرگترین سوراخ فرو می کنیم و آنقدر آن را نگه می دارد تا آزماینده اجازه در آوردن بدهد. در این مدت ، باید از تماس با دیواره های سوراخ اجتناب بکنیم. آزماینده، به نوبه خود، باید تماسهای قلم با لرزش سنج را ثبت کند ، به طوری که بتواند آنها را حتی اگر خپلی سریع و پشت سر هم باشنده بشمارد. در این قسمت، استفاده ازکنتور خطاسنج ضرورت خاص خواهأ داشت. آزماینده، خطاسنج را به کار می اندازد، بعد، به هنگامی که آزمودنی قلم را در سوراخ فرو می کند کرونومتر را به کار می اندارد. در پایان ده ثانیه کرونومتر را متوقف می کند. ما هم بلافاصله قلم فلزی را از سوراخ بیرون می آوریم. ازمایش را تا جایی پیش میبریم که تعداد برخورد ها در ده ثانیه به ده برسد.

فهرست مطالب آزمایش مهارت انگشتان دست:
چکیده
مقدمه
هوش مکانیکی
مهارت های روانی-حرکتی
شرایط دستگاه و تست
آزمایش لرزش‌سنج V پیرون – دقت مسیر
آزمایش لرزش‌سنج مارپیچ
آزمایش دقت هدف گیری

فهرست مطالب آزمایش دقت مسیر - لرزش سنج پیرون:
چکیده
مقدمه
هدف
ابزار آزمایش
روش آزمایش
تحلیل

فهرست مطالب آزمایش دقت هدف گیری:
هدف آزمایش
وسایل آزمایش
روش کار
نتایج
تحلیل نتایج

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه

دانلود آزمون سنجش مهارت انگشتان - آزمایش سنجش مهارت انگشتانی (توضیحات آزمایش + یک نمونه گزارش کار)

آزمون-سنجش-مهارت-انگشتان--آزمایش-سنجش-مهارت-انگشتانی-(توضیحات-آزمایش--یک-نمونه-گزارش-کار)
آزمون سنجش مهارت انگشتان - آزمایش سنجش مهارت انگشتانی (توضیحات آزمایش + یک نمونه گزارش کار)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 1753 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
گزارش کار آزمایش مهارت انگشتان دست در قالب فایل WORD در 18 صفحه (توضیحات آزمایش + یک نمونه گزارش کار)

بخشی از متن فایل:
انجام آزمایش با استفاده از دستگاه لرزش سنج V پیرون:
هدف: مطالعه‌ی دقّت در ترسیم یک خطّ فضایی با یک حرکت آزاد.
وسایل آزمایش: یک زاویه‌ی فلزی که به چند صورت درجه‌بندی شده است و به‌نام لرزش‌سنج V پیرون هم شناخته می‌شود که طول شاخک‌های آن 22 سانتی‌متر و فاصله‌ی آن‌ها از یکدیگر بین 2 تا 12 میلی‌متر متغیّر است، یک قلم فلزی برای ترسیم میسر، یک زنگ اخبار (یا یک مترونوم که هم زمان‌سنج است و هم تعداد خطاها را ثبت می‌کند).
رأس زاویه، زنگ اخبار، منبع انرژی و قلم فلزی، به‌صورت سری به‌هم وصل شده‌اند، به‌طوری که تماس قلم فلزی با دیواره‌های زاویه موجب برقراری جریان الکتریکی می‌شود و زنگ را به صدا در می‌آورد.
شیوه آزمایش: با این دستگاه به‌صورت‌های گوناگون و متنوّعی می‌توان آزمایش انجام داد که با توجّه به خواسته‌ی آزمون‌گر و هدف او از انجام این آزمایش می‌توان نوع آن را مشخّص نمود. در این‌جا به شرحی که از کتاب دکتر حمزه گنجی (1384) آمده است اشاره می‌شود:
کار آزمودنی این است که با قلم فلزی یک خطّ مستقیم در مسیر نیمساز زاویه رسم کند. به عبارت دیگر، آزمودنی باید، بدون تماس با اضلاع زاویه، از وسط آن شروع کند و تا رأس پیش برود.
حرکت دست باید ممتد باشد و در مدّت تقریباً 5 تا 10 ثانیه انجام گیرد.

این فایل صرفا جهت عرضه در فروشگاه اینترنتی فرافایل می باشد و خرید آن از سایر سایت ها و فروشگاهها غیرقانونی و حرام می باشد.

آزمودنی به صورت سرپا و راحت در مقابل دستگاه قرار می‌گیرد. قلم فلزی را بر می‌دارد، ساعد را آزاد نگه می‌دارد و به چیزی تکیه نمی‌دهد. بازو نیز به بدن نمی‌چسبد.
آزمایش در سه موقعیّت زیر انجام می‌گیرد:
1- زاویه به صورت افقی و موازی بدن قرار می‌گیرد. طرف باز زاویه در سمت راست آزمودنی قرار می‌گیرد.
2- زاویه به صورت عمود بر بدن قرار می‌گیرد، طرف باز زاویه به طرف آزمودنی می‌چرخد.
3- زاویه به صورت افقی و موازی بدن قرار می‌گیرد، طرف باز زاویه به سمت چپ آزمودنی می‌چرخد.
در هریک از موقعیّت‌ها، آزمودنی ابتدا 3 یا 4 تمرین انجام می‌دهد تا با موقعیّت آزمایش سازگار شود. آن‌گاه، در هر موقعیّت 30 مسیر ترسیم می‌کند. آزماینده، در هر مسیر، نقطه‌ی اوّلین تماس آزمودنی با زاویه را یادداشت می‌کند. دقّت مسیر برابر است با نسبت فاصله‌ی طی شده به کلّ‌مسیر (22 سانتی‌متر).

بخشی از متن گزارش کارآزمایش دقت مسیر - لرزش سنج پیرون:
این آزمایش در دو موقعیت انجام می‌گیرد:
1- موقعیت حرکتی
2- موقعیت سکونی
موقعیت حرکتی: در این مرحله از آزمایش، پس از توضیحات آزماینده درباره نحوه آزمایش و چند مرحله تمرین آمادگی، آزمودنی در مقابل دستگاه می‌ایستد و بدون اینکه بازو و ساعد او به بدن یا جای دیگری تکیه داشته باشد قلم فلزی را در ابتدای دو شاخه دستگاه نگه ‌داشته و با اعلام شروع آزماینده، آن را در جهت انتهای دوشاخه با دقت پیش می‌برد. مدت زمان این مرحله 5 تا 10 ثانیه در نظرگرفته‌ می‌شود. آزماینده در هر کوشش آزمودنی به محض تماس قلم با شاخه‌های V، محل برخورد را به سانتی‌متر و میلی‌متر یادداشت کرده و آزمایش را تکرار می‌کند. آزمودنی در سه جهت مقابل، افقی راست و افقی چپ و برای هر جهت ده کوشش انجام می‌دهد. آزماینده در هر سه وضعیت محل برخورد قلم با مسیر را در یک جدول یادداشت کرده و پس از چند دقیقه استراحت به کوشش بعدی می‌پردازد.
موقعیت سکونی: در این مرحله آزماینده از آزمودنی می‌خواهد که در سه وضعیت قبل قلم فلزی را در مقابل عدد 4 سانتی‌متر که فاصله دوشاخه 8/2 میلی‌متر است، به مدت یک دقیقه بدون اینکه به دوشاخه برخورد کند، نگه‌دارد. آزماینده در 20 ثانیه اول تعداد خطاهای آزمودنی را در نظر نمی‌گیرد ولی برای 40 ثانیه بعدی تعداد خطاها را از روی شمارشگر یادداشت می‌کند.
تحلیل
میانگین نتایج به‌دست آمده روشن می‌کند که بین افراد مختلف از نظر توانایی روانی-حرکتی تفاوت معناداری وجود دارد و از آنجا که انحراف استاندارد مقادیر به‌ دست آمده چندان زیاد نیست اثر خطا را می‌توان ناچیز در نظر گرفت. این مطلب با مشاهده نمودارها نیز به وضوح قابل مشاهده است. برای هیچ یک از آزمودنی‌ها چه در حالت سکونی و چه در حالت حرکتی تفاوت 3 میانگین به ‌دست ‌آمده از حالت‌های مستقیم، چپ و راست زیاد نیست که نشان‌ دهنده این است.

فهرست مطالب آزمایش مهارت انگشتان دست:

چکیده
مقدمه
هوش مکانیکی
مهارت های روانی-حرکتی
شرایط دستگاه و تست
آزمایش لرزش‌سنج V پیرون – دقت مسیر
آزمایش لرزش‌سنج مارپیچ
آزمایش دقت هدف گیری

فهرست مطالب آزمایش دقت مسیر - لرزش سنج پیرون:
چکیده
مقدمه
هدف
ابزار آزمایش
روش آزمایش
تحلیل

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پروژه